Sastanak Projektnog tima kojem su nazočili svi uključeni u provedbu projekta održao se 29. listopada 2018. godine u Uredu župana Krapinsko-zagorske županije. Na sastanku su prisutni informirani kako je dana 02. listopada 2018. godine potpisan Ugovor za nabavu usluge stručnog nadzora i koordinatora II sa zajednicom ponuditelja (JAM-ING d.o.o., JURCON PROJEKT d.o.o., F.I.L.D. Projekt d.o.o., DESIGN OFFICE d.o.o.). Nakon potpisivanja ugovora, izvođač usluge stručnog nadzora i Koordinatora II (zajednica ponuditelja: JAM-ING d.o.o., JURCON PROJEKT d.o.o., F.I.L.D. Projekt d.o.o., DESIGN OFFICE d.o.o.) i izvođač građevinskih radova (Zagorjegradnja d.o.o.) uvedeni su u posao.
Nadalje u tijeku je priprema Obavijesti o izmjeni manjeg značaja br. 4 vezana uz izmjenu vremenskog rasporeda provedbe projektnih elemenata. Odobrenje istih rezultirati će promjenama Plana nabave projekta što je značajno za provedbu projekta.
Ovisno o dinamici navedenih aktivnosti održati će se idući sastanak projektnog tima.